5 „minuni” ale Romaniei…

Suntem la inceput de an, peste tot se fac clasamente, statistici,  asadar am decis sa fac si eu un fel de clasament,  mai bine zis o prezentare,  bineinteles subiectiva despre cele mai frumoase,  grandioase,  istorice zone din Romania pe care le-am vizitat in decursul anilor,  repet pe care le-am vizitat,  deoarece nu pot sa-mi dau cu parerea despre ce nu am vazut,  Romania este o tara superba si ascunde locuri minunate care merita vizitate.  In fiecare zona se deruleaza intreaga istoria a civilizatiei,  avem in timp diferit si in spatii diferite aproape intreaga istorie si frumusete a Romaniei.  Sper sa fie in asentimentul majoritatii… deci… sa trecem la prezentare…..

1  Sighisoara

Am ramas complet impresionat de aceasta cetate medievala care adaposteste o istorie de mii de ani,  a fost intemeiata in 1190 si se prezinta astazi ca cel mai bine pastrat loc medieval din intreaga Romanie si probabil din Europa,  are un farmec aparte si datorita legendelor care circula despre Contele Dracula,  un loc ce merita vizitat, probabil una dintre cele mai frumoase zone din Romania…..  probabil….

2  Casa Poporului,  Bucuresti

Casa poporului este considerata cea mai mare cladire din Europa si a doua din lume dupa Pentagon, dar si una dintre cele mai scumpe,  la ultima estimare pretul fiind de aproximativ   4 miliarde de dolari. In interior totul este impresionant,  pur si simplu impresionant daca nu ati vizitat pana acum acest mastodont ar trebui sa va grabiti pentru ca nici nu stiti ce pierdeti.

 

3  Brasov

Despre orasul Brasov se poate vorbi numai la superlativ,  deoarece Brasovul este un loc incarcat de traditie si cultura,   un loc  in care gasim  monumente de o reala valoare istorica pentru Romania,  dar si un loc minunat in care poti sa-ti petreci sarbatorile de iarna .     Brasov oras de poveste…………

 

4  Baile Olanesti

Aceasta statiune este recunoscuta datorita izvoarelor minerale iodurate, dar si pentru frumusetea locului.  Odata  ajuns acolo constati ca te afli intr-o lume de vis,  aerul, apa si mediul inconjurator constribuie la un concediu perfect.

Este o zona superba…

 

5  Costinesti,  Constanta.

Despre Costinesti ce sa spun…….la mare,  la soare….un loc perfect pentru un concediu pe timpul verii.

Acesta este clasamentul meu…incercati si voi un clasament personal …..

6 comentarii la „5 „minuni” ale Romaniei…

  1. Rusine!!!!!!!!
    Prima minune a Romaniei si ultima este Transfagarasanul, trust me!
    Urmeaza canalul Dunare-Marea Neagra.
    3. Delta Dunarii
    4. Portile de Fier
    5. aici nu ma pot hotara, sunt mai multe la egalitate: Pestera Ursilor, Cimitirul vesel Sapanta, Cascada 7 scari,salina Turda, lacul Sf. Ana, cheile Bicazului, cheile Nerei si mai avem……

    Top realizat impreuna cu Florin R.

    • Intr-adevar Transfagarasanul este un loc minunat, sigur am sa vizitez si eu zona, canalul Dunare-Marea Neagra, Delta Dunarii, Portile de Fier, Pestera Ursilor, Cimitirul vesel Sapanta, Cascada 7 scari, salina Turda, lacul Sf. Ana, cheile Bicazului si acestea sunt minunate dar nu le-am vizitat…oricum mi-ai prezentat un ghid turistic pentru toata viata….sper sa ajung si eu prin aceste minunate zone ale Romaniei si sa mai zica cineva ca Romania nu este o tara frumoasa …………

  2. Pingback: 2012 in review | realfreshnews

Lasă un comentariu